Master onderzoek in Yogyakarta Indonesië - Reisverslagen van Nienke Kloppenburg - WaarBenJij.nu Master onderzoek in Yogyakarta Indonesië - Reisverslagen van Nienke Kloppenburg - WaarBenJij.nu
Master onderzoek in Yogyakarta Indonesië

Via mijn blog kunnen jullie mijn volgen in Indonesië. De reden dat ik hier ben is mijn master onderzoek, naar aanleiding van dit onderzoek zal ik in Nederland mijn thesis schrijven.

Hier een korte beschrijving van mijn onderzoek. Mocht je geïnteresseerd zijn in het hele voorstel, stuur dan gerust een mailtje.
Mijn onderzoek is gebaseerd op een a non-governmental organization (NGO) genaamd: Yayasan Annisa Swasti (Yasanti). Hun doel is om de vrouwen die ze helpen (in yogyakarta buruh gendong vrouwen aka load carriers --> zie plaatje) bewust te maken van hun rechten, hen te empoweren, om zo hun economische positie te verbeteren. Yasanti stimuleert business enterprises en organiseren meetings, trainingen en houdt zich bezig met micro kredieten.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2015

Nasi goreng, bule goreng, alles goreng

11 Januari 2015

Eerste reisverslag vanuit warm indonesie
Nienke

Actief sinds 06 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3369

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 07 April 2015

Master onderzoek in Yogyakarta Indonesië

27 Januari 2013 - 16 April 2013

Bachelor onderzoek in San Francisco

Landen bezocht: